(Persbericht) Geertruidenberg, 20 oktober 2010 - SAP-dienstverlener myBrand levert de komende jaren SAP on Demand- en functionele-supportservices aan verschillende werkmaatschappijen van Koninklijke BAM Groep in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Doel: het waarborgen van de beschikbaarheid, betrouwbaarheid en continuïteit van de gemeenschappelijke SAP-omgevingen tegen kosten die ´meebewegen' met de capaciteit die wordt afgenomen.

BAM zocht een pragmatische, pro-actief meedenkende SAP-partner met korte (communicatie)lijnen die snel kon schakelen en adequaat kon reageren op de behoeften van de onderneming. Een partner die gevoel had voor de prioriteiten en wensen van BAM en in staat was deze in concrete diensten te vertalen. Een partner ook die geen ´one size fits all'-aanpak voorstond, maar de eigen cultuur van de werkmaatschappijen respecteerde, zonder daarbij het belang van de gemeenschappelijke SAP-omgevingen uit het oog te verliezen. myBrand bleek het beste aan dit eisenpakket te voldoen. Door de dienstverlening efficiënter te organiseren, kon de SAP-specialist deze bovendien tegen een lagere kostprijs aanbieden dan andere partijen.

myBrand levert twee diensten aan BAM: SAP on Demand en functionele support. SAP on Demand betekent dat de SAP-specialist de hosting, de housing en het technisch beheer van de SAP-omgevingen van de bouwonderneming verzorgt. De benodigde techniek en SAP-capaciteit worden aangeboden vanuit de twee rekencentra van myBrand in Amsterdam. Functionele support houdt in dat myBrand BAM dagelijks ondersteunt bij het beantwoorden van vragen, het oplossen van incidenten, het aanbrengen van wijzigingen en het adviseren over nieuwe ontwikkelingen en mogelijke verbeteringen. Deze dienstverlening vindt plaats vanuit het SAP Support Center van de SAP-specialist in Geertruidenberg.

"Met myBrand hebben wij een partner gevonden die qua bedrijfscultuur goed bij ons past en die ons het vertrouwen geeft dat we elkaar de komende jaren scherp kunnen houden," zegt Frans de Roy van Zuijdewijn, SAP Programme Manager bij Koninklijke BAM Groep. "De transitie van het SAP-systeem naar myBrand is inmiddels met succes afgerond. De eerste verbeteringen zijn nu al zichtbaar. Wij zijn ervan overtuigd dat myBrand deze lijn in de toekomst weet door te zetten en onze verwachtingen in de praktijk van alledag blijft waarmaken."

"BAM is een belangrijke klant voor myBrand, voor zowel ons SAP on Demand-hostingconcept als onze functionele-supportservice," aldus Wim van Ruitenbeek, Sales Manager bij myBrand. "De samenwerking met een gerenommeerde opdrachtgever als BAM draagt bij aan het realiseren van onze ambitieuze groeidoelstellingen en het versterken van onze positie als een van de toonaangevende SAP-dienstverleners in Nederland."

Over Koninklijke BAM Groep
Koninklijke BAM Groep is een succesvolle Europese bouwgroep, die werkmaatschappijen verenigt in vijf thuismarkten. Met zo'n 27.000 medewerkers brengt BAM jaarlijks duizenden projecten tot stand, in de sectoren Bouw, Vastgoed, Infra, Publiekprivate samenwerking, Installatietechniek, Consultancy en engineering, en in facility management. Voor meer informatie: www.bam.nl

Over myBrand
myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, support en exploitatie. De integrale SAP-dienstverlener combineert een brede kennis van zaken met een pragmatische aanpak en veel ervaring en richt zich vooral op de corporate midmarket. myBrand is opgericht in 2004 en heeft vestigingen in Geertruidenberg en Oegstgeest. Er werken ongeveer 150 mensen.

Bekende namen in het klantenbestand van myBrand zijn onder andere: Koninklijke BAM, Bruna, Compass Group, DOMO Polypropylene, De Hans Anders Retail Group, Koninklijke Gazelle, Kawasaki, Stork, Talis en Visscher Caravelle. Meer informatie over myBrand vindt u op www.mybrand.nl

Contactpersonen voor de pers:

myBrand
Seger Theuns
Tel. +31 (0)162 - 571 535
[email protected]

The Communication Force
Nanda Bechtholt
Tel. +31 (0)23 - 56 56 850
[email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular