Veel organisaties werken aan een verschuiving van het verkopen van producten naar het verkopen van complete oplossingen. Deze transformatie vraagt van verkoopmanagement en verkopers een meer klantgerichte houding én meer diepgaande kennis van klantwensen en de beschikbare oplossingen. Op 18 juni a.s. organiseert Sofon een seminar over dit onderwerp. Tijdens deze middag wordt u op ideeën gebracht over de strategische stappen, waarmee u deze verandering kunt bewerkstelligen.

Laurens Bontenbal van Cross Impact deelt zijn ervaringen over het klantgericht verkopen van oplossingen én de weg hier naartoe.

Marijn Schouten van Sofon legt uit hoe Sofon Guided Selling software een dergelijke strategiewijziging vereenvoudigt en versnelt.

Gerard Bruring van Veenman vertelt hoe het verkoop- en offerteproces binnen de organisatie verbeterde dankzij Sofon. Veenman maakt nu foutloze, professionele en uniforme verkoopdocumenten, die volledig aansluiten op de wensen van de klant. Veenman ziet dit nog maar als het begin. De toekomstplannen met Sofon beloven nog meer!

Voor en na de presentaties is er ruimschoots gelegenheid om met elkaar van gedachten te wisselen.

Aanmelden: http://in.demt.nl/webversion/aaadqR/aa6F6g/aaaosA/aaaTUW
Datum: 18 juni 2008
Aanvang: 12.30 uur
Afsluiting: rond 17.00 uur
Kosten: geen
Locatie: Kasteel De Schaffelaar, Stationsweg 6, 3771 VH Barneveld
Route: zie www.kasteeldeschaffelaar.eu  
Doelgroep: (commercieel) management van middelgrote en grote ondernemingen die klantspecifieke producten en diensten leveren
Organisator: Sofon
Meer informatie: Judith Steinmeier (Sofon), tel: 040-26 77 196 of [email protected]

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular