Op 20 en 21 januari 2010 vindt de eerste editie plaats van het Interactive Media and Marketing Event, in de Jaarbeurs in Utrecht. Dit evenement is hà©t platform voor de interactieve professional. Vandaag wordt de vakbeurs, door middel van de lancering van haar nieuwe website www.immevent.nl gepresenteerd.
Voor dit nieuwe evenement werkt beursorganisator OGZ samen met Lenthe Publishers, uitgever van diverse vakmedia. Lenthe Publishers is met haar brede marketinginformatie, naast MarketingTribune ook uitgever van CommunicatieTribune, Marketingfacts, SponsorTribune en Marketing Executive Center, de ideale partner.
Wat is het Interactive Marketing and Media Event (IMME)?
IMME biedt een combinatie van een uitgebreide beursvloer en een aansprekend lezingenprogramma met praktische informatie over het inzetten van interactieve media. Zowel online als offline. De nieuwe vakbeurs speelt hiermee in op de veranderende mediaconsumptie: de klant van vandaag wil betrokken worden en vraagt om een persoonlijke benadering. Bedrijven zullen dan ook moeten (blijven) investeren in interactieve media maar weten niet altijd wat er mogelijk is. Daarom is er nu het Interactive Media and Marketing Event. Verschillende branche-organisaties zoals DDMA, PIM, IAB en IPAN steunen het event.
Het evenement vindt gelijktijdig plaats met de 4e editie van de Webwinkel Vakdagen, hà©t e-commerce event van Nederland. "Eigenlijk is het idee voor IMME ontstaan tijdens de Webwinkel Vakdagen. We merkten daar dat er een toenemende interesse was van exposanten uit verschillende marketingsectoren. Deze verdienden een eigen podium. Na aanvullend onderzoek waaruit interesse vanuit de branche naar voren kwam, is besloten deze nieuwe vakbeurs op te zetten" aldus Saskia Holterman, partner OGZ.