Hollandscheveld, 17 september 2009 - ICH heeft deze week doormiddel van een ludiek persbericht met serieuze ondertoon, een voor Nederland, zeer opvallende direct mail campagne naar haar klanten verzonden. Met 10.000 stuks speciaal bedrukte mondkapjes is het de grootste mail campagne voor ICH tot nu toe.
Inspelend op de hectiek van de Mexicaanse griep is gekozen voor het à¢â‚¬à…“mondkapje. Het mondkapje heeft een erg goede bescherming ter voorkoming van verspreiding van griep. Dat we daardoor de economie een handje helpen is wellicht een understatement.
Het is altijd zoeken naar een doeltreffende introductie. De vraag blijft steeds: à¢â‚¬à…“Hoe
kunnen we een mailing met een groot bereik en met zo laag mogelijke kosten naar onze klanten en overige leads zenden? Het VIRUS waterfilter bracht ons op dit lumineuze direct mail idee. Griep is ook een virus en beide besmettingen kunnen zeer ernstig zijn. Deze water filter zorgt voor 100% veilig drinkwater en is de oplossing !
Twee personen binnen ICH BV zijn aangesteld om de belangstelling direct te beantwoorden. Er wordt gelet welke reacties er komen zodat deze opvallende mail kan worden afgewerkt.
Website: http://www.waterfilter.nl