Bij ShopADSL.nl is een persoonlijke, individuele klantenbenadering het allerbelangrijkste. Ondanks de zeer spoedige respons op vragen per e-mail kreeg ShopADSL.nl de laatste tijd veel verzoeken tot het starten van een telefonische bestelservice. ShopADSL.nl heeft hier gehoor aan gegeven. U kunt zich vanaf december 2009 door onze klantenservice telefonisch laten adviseren, maar ook direct uw bestelling doorgeven!
Bij ShopADSL.nl heeft u contact met ADSL experts die hun vakgebied van binnen en buiten kennen. Zij voorzien u van betrouwbaar advies en informeren u over het actuele aanbod. Bovendien wijzen ze u op de meest aantrekkelijke cadeaus die u bij de verschillende ADSL abonnementen van ShopADSL.nl krijgt!
Het maakt niet uit of u een vraag heeft over uw ADSL verbinding, een bestelling via de telefoon wilt doorgeven, de status van uw bestelling wilt achterhalen of wilt weten welk ADSL abonnement het best bij uw situatie past, onze klantenservice staat klaar en heeft een antwoord op al uw vragen.
Via internet kunt u ons 24 uur per dag bereiken. Vragen via ons contactformulier worden ook ‘˜s avonds en in het weekend zo spoedig mogelijk beantwoord. Vragen vanuit het contactformulier worden buiten kantoortijden direct naar de mobiele telefoon van 1 van de helpdeskmedewerkers doorgestuurd.
Het nummer van de telefonische heldesk is 0900-2228884 en kost 0,45 € per minuut. Mailen via het contactformulier blijft uiteraard gratis.
Naast ShopADSL.nl worden de volgende site binnenkort ook met een telefonische helpdesk uitgebreid:
> ShopDigitaleTV.nl
> ShopInternet.nl
> ShopMobielInternet.nl
> DigitaleTVspecialist.nl
> InternetWaanzin.nl
http://www.shopadsl.nl/
http://www.shopadsl.nl/klantenservice/