´Moet ik nu ook gaan twitteren?‘˜ Dagelijks hoor en lees je over nieuwe media. Bloggen, LinkedIn en Twitter; veel mensen vragen zich af wat ze er concreet zakelijk mee kunnen. Niets is verplicht, maar het zou jammer zijn om kansen te laten liggen, want het zijn waardevolle aanvullingen op bestaande of traditionele kanalen om een doelgroep te bereiken. Daarom wordt op 15 juni bij ‘˜t Schulten Hues (met Michelinster) in Zutphen de tweede editie van het netwerkevenement ´Show Me The Tools‘˜ gehouden. Tijdens presentaties en workshops krijgen deelnemers inzicht en handvatten aangereikt om direct aan de slag te gaan met nieuwe media en online marketing.
Bekende professionals, waaronder Cor Hospes, Erno Hannink en ´slijterijmeisje‘˜ Petra de Boevere geven deze dag verschillende presentaties en hands-on workshops. Deelnemers krijgen dan ook ruimschoots de gelegenheid om nieuwe tools te leren en daar direct op de aanwezige computers mee aan de slag te gaan. Tussen de sessies door is er ruimte om te netwerken met de andere aanwezigen onder het genot van de culinaire verzorging van ‘˜t Schulten Hues.
Iedereen die aan de slag wil met social media en er meer van wil weten, kan zich aanmelden voor het ochtend-, middag- en/of avondprogramma. De kosten voor een dagdeel inclusief lunch zijn 127 euro, het avondprogramma compleet met driegangendiner kost 167 euro (prijzen exclusief BTW). Het is ook mogelijk om in te schrijven voor een combinatie van dagdelen om meerdere sessies en workshops te kunnen volgen. Kijk voor actuele informatie en aanmelding op www.showmethetools.nl. Aanmelden kan ook door een mail te sturen naar [email protected] met naam, contactgegevens en voorkeur voor dagdeel en workshops.
Net als de vorige editie van Show Me The Tools (op 18 februari) wordt ook de tweede georganiseerd door een aantal enthousiastelingen uit Zutphen en omstreken, te weten Gerbrand Pot van Crystal Park New Media, Maarten van Leeuwen van Strandpunt.nl, Patrick van Gemert en Fiona de Heus van Zutphen Persbureau, Harold Kip en Gert Fiat. De eerste editie was snel uitverkocht. Er zijn nu voor elk dagdeel zestig plaatsen beschikbaar. Het evenement wordt ondersteund en mede mogelijk gemaakt door onder meer De Stentor / De Ondernemer, RegioZ.nl, Topleveranciers.com, Apple Nederland en het Veluws Bureau voor Toerisme.