´Pricing‘˜ heeft niet echt een Nederlandse vertaling, maar het is và©à©l mà©à©r dan prijszetting. Ook prijsstrategie, de inrichting van prijsprocessen met daarbij horende procedures, monitoring en reporting, ontwikkelen van value selling tools, etc. behoren tot het domein. Met de nodige kennis van zaken kan je tot 4 keer zoveel effect hebben op de bedrijfswinst. Daarom organiseert het ePP op 29 juni 2010 de tweede editie van de PricingFuel Day - Benelux te Amsterdam. Het doel van de PricingFuel Day is professionals te ondersteunen bij het opstellen van een waardegedreven prijsstrategie, het effectief implementeren & opvolgen van de pricing processen, het zetten van de ´juiste‘˜ prijs en het efficiënt omgaan met prijsoorlogen.

Pricing strategie is het hart van uw bedrijf met directe gevolgen voor de klanten, omzet en winstgevendheid. Verstandig omgaan met prijs levert và©à©l mà©à©r op dan kostenreductie of volumestijging. Maar het ontbreekt nog vaak aan kennis of durf om de prijs ook als strategisch instrument in te zetten.

Deze forums brengen state-of-the-art pricing kennis naar voren. U krijgt de kans in de pricing keuken te kijken van een aantal topbedrijven zoals McDonald‘˜s Europe Ltd, KPN, Dell, etc. die pricing succesvol hoog op de agenda hebben staan en hiervoor uitzonderlijk hun kennis, tools, en methodes willen delen.

Praktische informatie
Plaats : Van Der Valk Hotel Schiphol A4, NL
Datum : 29 juni 2010 van 9u tot 18u
Prijs : € 595,00 voor de ganse dag (inclusief 6-maand gratis deelnemerschap), tweede persoon kan zich inschrijven voor € 495,00
Voor verdere informatie of inschrijvingen: Bel Britt Dejager: +32 (0) 51 320 372 /[email protected]
Website voor informatie : http://www.pricingplatform.eu/site/public/pricingfuel_days_detail.asp?id=1

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular