(Persbericht) Ede - november 2010, Microsoft heeft de applicatie ´Kenmerken en Beheerders‘˜ van CTB CRM gecertificeerd voor Microsoft Dynamics CRM. Die certificering is de hoogst mogelijke erkenning voor de kwaliteit van software die door partners van Microsoft is ontwikkeld. CTB Kenmerken & Beheerders is een add-on waarmee bedrijven zelf de kenmerkenstructuur kunnen bepalen en invullen, voor gerichte marketingcampagnes. Via het onderdeel Beheerders ziet men in à©à©n oogopslag wie met wie contact heeft binnen een organisatie. Dit zijn veelgevraagde aanvullingen op het relatiebeheersysteem van CTB CRM en Microsoft.
à¢â‚¬Å“Door à©n van de oplossing à©n van de partner de hoogste niveaus te eisen, waarborgt Microsoft de investeringen van klanten in bedrijfskritische software, zoals Microsoft Dynamics CRMà¢â‚¬, zegt Doug Kennedy, vice president Microsoft Dynamics Partners. à¢â‚¬Å“Microsoft feliciteert CTB CRM met het behalen van deze kwaliteitscertificering en het commitment om onze software uit te breiden met complementaire functionaliteit waar in de markt om wordt gevraagd.à¢â‚¬
CTB CRM levert een relatiebeheersysteem dat is gebaseerd op Microsoft Dynamics CRM. Met zelf ontwikkelde add-ons geeft het bedrijf organisaties een real-time en duidelijk inzicht in de marketing- en verkoopresultaten, via dashboards en workflows. Elke add-on is een aanvulling op en biedt ondersteuning aan de bedrijfskritische processen verkoop en projectbeheer. Bovendien is er een naadloze integratie met andere oplossingen van Microsoft Dynamics.
Ronald de Ruig, directeur CTB, licht toe: à¢â‚¬Å“Wij zijn gespecialiseerd in projectmatig werkende bedrijven. Bij elke klant analyseren wij de werkprocessen en communicatie met klanten en partners. Vervolgens adviseren wij welke verbeteringen daarin mogelijk zijn en realiseren wij die door een goede invoering van onze CRM-oplossing. Tijdens de implementatie dragen onze specialisten hun kennis over, waarna de klant zelf met het systeem aan de slag kanà¢â‚¬.
Over CTB CRM
CTB CRM is onderdeel van CTB, een organisatie bestaande uit 5 werkmaatschappijen met in totaal 230 medewerkers en een omzet van 29 miljoen euro per jaar.
Meer dan 15 jaar ervaring met CRM, focus en kennis van projectmatig werkende bedrijven in de zakelijke dienstverlening en bouw zijn de onderscheidende factoren waarmee CTB CRM organisaties ondersteunt om van een passief naar een actief klantbeleid te gaan. Door haar kennis en toepassing van de nieuwste technologieën kan CTB het rendement van de bedrijfsvoering bij haar klanten positief kan beïnvloeden.