Persbericht

Rob Maas van Marketbizz verwierf onlangs niet alleen het fel begeerde certificaat voor AdWords Certified Partners, maar hij werd ook nog benoemd tot Top Contributer op het Officiele Google Forum voor AdWords.

MarketBizz

Bij het het Certified Partner programma van Google moeten AdWords specialisten elk jaar een proeve van bekwaamheid afleggen om aan te tonen dat ze de ontwikkelingen bij AdWords hebben weten bij te houden. Alleen als men slaagt mag men het logo op de website voeren. Dit logo bevat een link naar de Status Pagina van het betreffende bedrijf. AdWords Specialist

MarketBizz is al sinds 2004 actief  in de weer met AdWords en deelt de opgebouwde kennis niet alleen met zijn klanten, maar ook met de vele vraagstellers op het AdWords forum. Op dit forum zorgen vrijwilligers voor de opvang van de vele vragen die vooral door de wat kleinere AdWords Adverteerders gesteld worden. Het forum biedt een laagdrempelige  aanvulling op de officiele AdWords Helpdesk.

Dat Google deze Top Contributors enorm waardeert werd afgelopen zomer echt duidelijk gemaakt door de organisatie van de Google TC Summit. Hier werden Top Contributors uit de hele wereld (ruim 200 TCs) uitgenodig voor een 2-daags congres in Santa Carla (Google Plex). En natuurlijk was Rob Maas van MarketBizz daar ook aanwezig. White Hat SEO

Rob Maas verwierf al eerder naam en faam in de Nederlandse Google scene door 1 dag na de introductie van de Officiele Google Guide for Starters de Nedrlandse vertaling, compleet met (kritische site notes) te publiceren.  Handboek Google SEO  Deze vertaling is inmiddels in vele vormen en als uittreksel op Nederlandse SEO websites terug te vinden.  (helaas niet altijd met een verwijzing naar het origineel)

 

Mocht u vragen hebben over AdWords of de SEO van uw website, dan kunt u bij MarketBizz een gratis SEO scan aanvragen,

Of u kunt natuurlijk de hierboven genoemde Google Fora voor AdWords (SEA) en Webmasters (SEO) bezoeken.

 

P.S. In diverse Blogs en op Fora houden wij bij Marketbizz de ontwikkelingen in SEO en Google land scherp in de gaten. Naar de mening van sommige zelfs soms iets te scherp. Marketbizz

 

 

 

Bron: EMEA Persberichten Publicatie Platform

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular