(Persbericht) De autoinkoopsite ikwilvanmijnautoaf.nl heeft een nieuwe stap genomen als het gaat om communiceren. Deze stap bestaat uit het uitzenden van tv commercials op landelijke tv zenders om op die manier hun dienstverlening onder de aandacht te brengen van de consumenten.

Vooruitlopend op de definitieve cijfers kan nu al worden vastgesteld dat deze nieuwe wijze van communiceren er voor zal zorgen dat nog meer consumenten hun auto zullen aanmelden op de website. Naast televisie wordt er al langer andere communicatie kanalen ingezet zoals krantenadvertenties, zoekmachine marketing en radiocommercials.

Gratis auto verkopen
Op de website kunnen consumenten hun auto eenvoudig aanmelden waarna ze binnen 24 tot 48 uur gratis en vrijblijvend een bod ontvangen van een officieel autobedrijf. De waardering voor deze dienstverlening van ikwilvanmijnautoaf.nl neemt toe en de gemiddelde tijd dat een auto te koop staat op de website neemt al sinds de oprichting van de dienstverlening constant af. Ook het aantal autobedrijven dat auto‘˜s bijkoopt via deze online marktplaats laat een stijgende lijn zien.

Veronica radio en tv
In het voorjaar van 2010 heeft ikwilvanmijnautoaf.nl Veronica voor de eerste keer ingezet. Destijds viel de keuze op het radiostation. Voor wat betreft de tv commercials is ook de keuze gemaakt deze als eerste op Veronica te gaan uitzenden.

TV commercial
Voor de muziek in de commercial is de keuze gemaakt een nieuw nummer te componeren. Hierin zijn sampels te horen van de stem die ook in de radio commercials is te horen. Aan het woord de heer Stevens, medeoprichter van ikwilvanmijnautoaf.nl: à¢â‚¬Å“Door de stem terug te laten komen verwachten we dat de consument de link snel zal leggen tussen de radio en de tv commercials.à¢â‚¬

Meer informatie over autoinkoop sites? AutoVerkopenTips.nl!

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular