(Persbericht) InFocus verkoopt merken Proxima en ASK

InFocus Corporation, leverancier van digitale display technologie, deelt mede de rechten van haar merken ASK en Proxima, te hebben verkocht aan een Chinese fabrikant van projectie-producten.

Na de fusie met ASK Proxima was InFocus sinds juni 2000 eigenaar van deze merken. De overeenkomst heeft betrekking op de ASK, Proxima en ASK Proxima merken die in verschillende landen zijn gedeponeerd.

"Twee jaar geleden hebben we de strategische beslissing genomen om onze marketing- en verkoopactiviteiten te stroomlijnen door ons op de digitale display markt te concentreren met de InFocus productnaam", aldus Bob O'Malley, CEO van InFocus. "Het verkopen van de ASK en Proxima merken zijn derhalve logisch omdat al onze marketinginspanningen zijn gericht op het InFocus merk."

Acto verhoogde de bekendheid van de Proxima en ASK-merken in haar markten en zal deze merken nieuw leven inblazen door middel van marketing inspanningen voor een nieuwe projector productlijn. InFocus en Acto verwachten dat de eigendomsoverdracht van deze merken tegen het einde van deze maand zijn afgerond.

Over InFocus
InFocus is een leider in digitale display technologie en producent van apparatuur voor visuele communicatie. De digitale displays van InFocus geven mensen de mogelijkheid en de inspiratie (in kantoor, vergaderzaal, op de campus of rond de wereld) om hun ideeën om te zetten in pakkende presentaties. Gesteund door meer dan 20 jaar ervaring en innovatie in digitale displays, is het beleid van InFocus er op gericht een industriestandaard voor groot formaat visuele displays te vestigen. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Portland, Oregon. Voor meer informatie kan men terecht op website www.infocus.com en/of volgen op Facebook en Twitter.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular