Emmen, november 2009 Content Architects, gespecialiseerd in het realiseren van e-business-oplossingen voor uiteenlopende branches waaronder Retail & Distribution, Manufacturing & Industry en Education, heeft de hybris Gold Partner-status behaald.
Deze partnerstatus is voor Content Architects een erkenning van bewezen kennis, toegevoegde waarde en succesvol gerealiseerde projecten op basis van het hybris-platform. Content Architects was reeds Silver Partner van hybris. De toetreding tot het hybris Gold-partnerprogramma is voor opdrachtgevers van Content Architects een bevestiging dat hun content-vraagstukken zijn ondergebracht bij een organisatie met bewezen expertise rondom e-business-producten en -oplossingen.
Edwin Middeljans, CEO van Content Architects: à¢â‚¬Å“We zetten het hybris-platform veel in bij projecten in e-commerce, content management en Product Information Management (PIM). Hierbij is het belangrijk dat content centraal kan worden beheerd en consistent via uiteenlopende media zoals internet en print kan worden gepubliceerd. De technologie van hybris biedt deze mogelijkheden. Dat we de Gold-status hebben verkregen is voor ons en onze opdrachtgevers een belangrijke bevestiging van onze deskundigheid op dit gebied,à¢â‚¬
à¢â‚¬Å“Het behalen van de Gold-status heeft Content Architects dubbel en dwars verdiend door de inzet, kennis van het hybris-platform, succesvolle projecten en de toekomstvisie van de organisatieà¢â‚¬, aldus Henk-Jan van der Weide, regional manager bij hybris Benelux. à¢â‚¬Å“Hybris kijkt uit naar een lange samenwerking met Content Architects.à¢â‚¬
Over hybris
Hybris is leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software. Het bedrijf heeft een duidelijke visie op het gebied van consistentie, coà¶rdinatie en personalisatie van informatie binnen de verschillende kanalen in alle fases van de levenscyclus van de klant. Dit heeft geresulteerd in een geïntegreerde oplossing die industrialisatie en automatisering van communicatie-, sales- en supportprocessen ondersteunt. Deze oplossing is innovatief in dit vakgebied en laat implementaties soepel verlopen. Daarnaast kunnen bedrijven hun single-site, multi-site en multi-channel-communicatie stap voor stap beheren.
Hybris is opgericht in 1997. Het bedrijf heeft in het verleden goede groei- en winstresultaten behaald en heeft sterke groeiambities voor de toekomst. Het hoofdkantoor is gevestigd in Mà¼nchen en andere kantoren bevinden zich in het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Zwitserland en Zweden. Internationale aanwezigheid wordt mede ondersteund door zakelijke en technologiepartners in Europa en de VS. Hybris heeft wereldwijd 150 klanten en onderhoudt ruim 1.500 websites. Het klantenbestand omvat onder andere Adidas, Toys ´R‘˜ Us, De Bijenkorf, V&D, Pirelli, Zavvi, TUI, Lufthansa, Conrad, Puma, Ulla Popken, Nokia, Reebok, Rexel, Grundfos, Demag, Sika, Hagemeyer, Phonak en Bechtle.
Wilt u meer weten over de technologie van hybris voor of in uw organisatie ?
Ga dan naar: www.contentarchitects.nl
Website: http://www.contentarchitects.nl