Groningen, 28 mei 2009 - Internetondernemer en auteur Alex van Ginneken heeft 17 boeken geschreven over internet marketing. De educatieve boeken worden geleverd in een frisse blauwe doos (www.DeBlauweDoos.nl). De boekenreeks behandelt toegankelijk alle elementen binnen online marketing. Ondernemers, communicatiespecialisten en marketeers kunnen deze kennis direct toepassen in hun organisatie. Alle boeken zijn helder geformuleerd en rijkelijk voorzien van tips&trucs en relevante praktijkcases. De Blauwe Doos is geschreven in het Nederlands en is het meest complete studie- en naslagpakket over internet marketing dat er op dit moment verkrijgbaar is.

Internet marketing is populair

à¢â‚¬à…“Internet marketing is populair en dat zal met het huidige economische klimaat niet snel veranderen, geeft Alex van Ginneken, auteur van De Blauwe Doos aan. à¢â‚¬à…“Toch is de basiskennis over internet marketing niet gemakkelijk te verkrijgen. Deelnemers van een training of een cursus krijgen vaak versnippert kennis aangereikt. Van een serieuze internet marketing strategie is geen sprake waardoor het online succes in de meeste gevallen achterwege blijft. Ik kom dit in de praktijk vaak tegen. De Blauwe Doos biedt alle informatie op het gebied van internet marketing. Met De Blauwe Doos kan iedere marketeer, communicatiespecialist en ondernemer direct starten met zijn online marketing strategie. Verder zorgen het forum, gratis online seminars en de maandelijkse nieuwsbrief voor interactief kennisdelen.

Gericht inzetten biedt voorsprong

à¢â‚¬à…“Het valt mij op dat veel bedrijven verdwalen in de vele mogelijkheden van internet. vervolgt Van Ginneken. à¢â‚¬à…“De Blauwe Doos helpt deze bedrijven gerichter te kiezen tussen de mogelijkheden. Hiermee ontwikkeld het bedrijf zelf een passende internet strategie. Zo investeren bedrijven enkel in oplossingen die ook daadwerkelijk wat opleveren. De lezers van de boeken leren alle facetten voor het goed opzetten van een online marketing strategie. Van het opzetten van een webshop tot het schrijven van goede webteksten. Ook is er een complete blauwdruk van een internet marketing plan opgenomen. De 17 educatieve boeken zijn helder geformuleerd en rijkelijk voorzien van tips&trucs en relevante praktijkcases. Hiermee is De Blauwe Doos het meest complete internet marketing studie- en naslagpakket van Nederland.

Over De Blauwe Doos en Alex van Ginneken

De Blauwe Doos (www.DeBlauweDoos.nl) is ontwikkeld door Alex van Ginneken. Alex houdt zich sinds een aantal jaren fulltime bezig met internet marketing. Voorheen heeft hij een ICT bedrijf opgezet en in 2006 zijn aandelen verkocht. In de tien jaar dat Alex actief is in de ICT sector, heeft hij veel ervaring opgedaan met het vak internet marketing. Tegenwoordig is hij met mediaCT (www.mediaCT.nl) actief als adviseur voor diverse kleine en grote bedrijven. Daarnaast geeft hij workshops, trainingen, presentaties en seminars door heel Nederland en steeds vaker in het buitenland. Zijn passie voor ondernemen en de kennis van internet marketing heeft hij nu vastgelegd in 17 praktische boeken waarmee hij bedrijven en marketeers kennis laat maken met alle facetten van internet marketing.

Noot voor redactie, niet voor publicatie

Voor meer informatie kunt u terecht op de website www.deblauwedoos.nl. Voor vragen over dit persbericht of interviewmogelijkheden, kunt u contact opnemen met Hans van der Mey, Communicatie De Blauwe Doos, telefoon 06 12868726, e-mail [email protected].

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular