Brussel, België, 23 maart 2012 brussels.in30days.eu is een nieuwe website die allerhande informatie verzamelt over restaurants, bars, activiteiten, sport, musea en events te Brussel.
Brussel is sinds de komst van de EU-instellingen een echte smeltkroes van expats van over de hele wereld. Zij vormen dan ook het doelpubliek van deze nieuwe websites die hun wegwijs kan maken in alles wat Brussel te bieden heeft.
à¢â‚¬Å“Als thuisbasis van de EU instellingen en van vele Europese bedrijven heeft Brussel een ongekend potentëel inzake doelpubliek. Je moet ook in beschouwing nemen dat de afstanden in België niet al te groot zijn, dus nabije steden als Gent en Antwerpen bieden ook een bezoekerspotentiëel.à¢â‚¬, aldus mede-oprichter Tony Mallett
De website is het geesteskind van freelance journalist Tony Mallet, die al jaren als expat in Brussel woont. Samen met het lokale SEO kantoor Clicktrust marketing besloot hij van een online magazine op te richten omtrent activiteiten in Brussel.
à¢â‚¬Å“De traditionele gedrukte media staan onder druk, zoveel is geweten. Voor een magazine van dit type leek een gespecialiseerde website mij dus de goede manier. De content van de website wordt dagelijks bijgewerkt door een team van professionele schrijvers, en de deelname van een professioneel SEO kantoor zorgt ervoor dat de website op correcte wijze gestructureerd en gemarket wordt. Zo hopen we snel ons doelpubliek te bereiken.à¢â‚¬ aldus journalist en redacteur Tony Mallett
Naast de online content biedt brussels.in30days.eu ook een uitgebreid online magazine aan met nog meer nuttige weetjes en artikels over het level als expat in Brussel. Momenteel zijn er al meerdere edities van het magazine online verkrijgbaar.
Contact:
Fabian Van De Wiele
Clicktrust Marketing
Rue Xavier De Bue 13
Brussels, Belgium
0032 485 98 18 58
[email protected]
www.clicktrust-marketing.com
Bron: EMEA Persberichten Publicatie Platform