(Persbericht) Duitse E-plus kiest voor Nederlandse 3D specialist 3Dimerce
80% van de consumenten koopt eerder bij 3D weergave
Eindhoven, 2 december 2010: De Duitse telecomgigant E-plus (onderdeel van KPN) heeft recent samen met de groeiende 3D-specialist 3Dimerce uit Eindhoven een belangrijke eerste stap gezet om producten op de website driedimensionaal te presenteren. 3Dimerce werkt inmiddels vijf jaar samen met E-plus en tijdens deze samenwerking mocht 3Dimerce zorg dragen voor de visuele innovatie van de Base webshop. Veel consumenten denken bij 3D nu nog aan bioscoopfilms, toch integreren steeds meer telecombedrijven deze toepassingen in hun communicatiestrategie. 3Dimerce ontwerpt digitale à¢â‚¬Å“replica‘˜sà¢â‚¬ van producten zodat consumenten deze zelf over hun computerscherm kunnen laten bewegen.
http://www.base.de/Handys/Samsung-Handys/Samsung-Galaxy-S-I9000-metallic_black.aspx
Reden tot samenwerking
Base wil bestaande en nieuwe klanten meer online experience bieden en voldoende visuele informatie geven opdat er nog meer consumenten online een smartphone zullen aankopen. De beleving van het fysieke product wordt met het concept OneShot® ARENA van 3Dimerce zoveel mogelijk benaderd. Bovendien blijkt uit recent onderzoek van Infogroup (i.o.v. Autodesk), dat 80% van de consumenten aangeeft online eerder te kopen als ze een visuele 3D productweergave kunnen bekijken.
Over 3Dimerce
3Dimerce is uniek in Nederland. Het bedrijf houdt zich specifiek bezig met de creatie van digitale productreplica‘˜s met behulp van hun OneShot® 3D technologie. OneShot® geeft fabrikanten en retailers de mogelijkheid om de ervaring rondom hun product te maximaliseren, in welke vorm dan ook. De mogelijkheden van 3D zijn ongelimiteerd. 3Dimerce heeft de laatste jaren een gestage groei doorgebracht en wordt geleid door de broers Rogà© en Roel Pollen. Het bedrijf voert opdrachten uit voor een brede range van productgerelateerde bedrijven in lifestyle, design, consumentenelektronica en telecom. Voor meer informatie kijk op: http://www.3dimerce.com
Niet voor publicatie / voor de redactie
Informatie:
3Dimerce (Roel Pollen)
Tel +31 (0)40 256 3027
[email protected]
Voor informatie over dit persbericht:
HarverPro Interactieve Communicatie & PR (Robert Verhoeven)
Tel +31 (0) 348 650731
[email protected]