Amsterdam, 1 juni 2010 - GlobalCollect, een internationale aanbieder van betalingsdiensten, heeft gekozen voor de Gomez AdVantage-oplossing van Compuware. GlobalCollect zet de oplossing in voor het optimaliseren van de prestaties en het garanderen van de beschikbaarbeid van zijn internetapplicaties. Gomez AdVantage maakt het mogelijk om de ervaringen van eindgebruikers te monitoren vanaf iedere locatie - of het nu om de huiskamer van de eindgebruiker gaat of vanuit een datacenter.
Steeds meer consumenten kopen producten via internet. Voor e-commerce aanbieders is het essentieel om een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening te kunnen aanbieden, waarvoor elke schakel in de keten optimaal moet presteren. Het is dus van groot belang dat de hierbij gebruikte internetapplicaties betrouwbaar, stabiel en flexibel zijn, snel kunnen reageren op handelingen van de consument en bovendien veilig zijn in het gebruik.
Compuware heeft samen met MeasureWorks, aanbieder van diensten voor het optimaliseren en beheren van de customer experience van online dienstverlening, bij GlobalCollect een geïntegreerde monitoringoplossing geïmplementeerd. Deze oplossing stelt GlobalCollect in staat om pro-actief eventuele problemen op te sporen en op te lossen. Gomez Advantage maakt het namelijk mogelijk om de prestaties en de beschikbaarheid van webapplicaties te meten zoals deze door de gebruiker worden ervaren, zowel binnen het platform als extern op de route ernaar toe.
Quotes
Jan Manten, CEO van GlobalCollect, zegt: ´GlobalCollect richt zich op het leveren van de hoogst mogelijke kwaliteit aan onze klanten. Hierbij is het belangrijk om de prestaties en beschikbaarheid goed te kunnen beheersen. Dankzij Gomez adVantage beschikken we over precies de juiste informatie om een nog betere service aan onze klanten te bieden.‘˜
Jeroen Tjepkema, directeur en mede-oprichter van MeasureWorks, licht toe: ´ E-commerce toepassingen vormen een zeer competitieve markt, waarin de concurrentie continu probeert klanten bij een ander weg te lokken. Om in deze markt succesvol te zijn, moeten organisaties vertrouwen op de hoge standaarden van hun providers. GlobalCollect begrijpt dat klanten steeds hogere eisen stellen. Met de nieuwe oplossing zijn zij dan ook in staat de beste internetervaring te bewerkstelligen, door het in kaart brengen en oplossen van problemen voordat hun klanten hier ook maar iets van merken.‘˜
´Gomez adVantage voorziet GlobalCollect van een holistische kijk op de gehele keten van eindgebruiker tot database‘˜, aldus Wim Rietdijk, country manager van Compuware in Nederland. ´Samen met de diensten van MeasureWorks zijn we in staat om een oplossing te bieden die geheel op maat is gemaakt en tegemoet komt aan de specifieke behoeften van GlobalCollect om continu waarde aan hun klanten te kunnen bieden.‘˜
Over GlobalCollect
GlobalCollect is wereldwijd gezien de belangrijkste aanbieder van betalingsdiensten die lokale digitale betaaloplossingen biedt voor internationale verkoopkanalen waarbij de klant geen direct fysiek contact heeft met de verkopende partij zoals internet-, mail- en telefoonopdrachten. Het bedrijf is gespecialiseerd in een brede reeks van branches zoals reizen, ticketing, telecom, retail, uitgeverijen, portals, online gaming en digitale content. Terwijl de meeste aanbieders hun diensten beperken tot een technische koppeling met de betalingsorganisatie, is GlobalCollect een full service partner die opdrachtgevers adviseert over de wijze waarop zij transactievolumes kunnen verhogen, distributiekanalen kunnen uitbreiden en kosten kunnen reduceren door het stroomlijnen van de back-office processen. Dankzij een online betalingsplatform met à©à©n enkele interface biedt GlobalCollect toegang tot een ongeëvenaard portfolio van lokale en internationale betalingsmethoden in meer dan tweehonderd landen, waaronder alle grote credit- en debitcards, directe betalingen, banktransfers, real-time banktransfers, e-wallets, contant geld, prepaid-methoden, checks en facturen. www.globalcollect.com
Over MeasureWorks
Een kwalitatief hoogwaardige customer experience stelt bedrijven in staat de online conversie van prospects naar daadwerkelijke klant te maximaliseren. MeasureWorks biedt een reeks van diensten voor het meten en optimaliseren van de online prestaties vanuit het perspectief van de eindgebruiker. MeasureWorks zet bij opdrachtgevers zijn diensten in om controle te krijgen over hun operationele activiteiten vanuit een business perspectief. Hiermee kunnen organisaties de loyaliteit van hun klanten verhogen als het gaat om online diensten. Zij kunnen tevens op basis van deze diensten hun online services pro-actief beheren vanuit het perspectief van de eindgebruiker.
Over Compuware
Compuware is opgericht in 1973 en levert software, experts en best practices waarmee applicaties beter presteren en meer waarde toevoegen aan de business. De Compuware-oplossingen optimaliseren de applicatieprestaties van bedrijven en voor internet voor toonaangevende internationale bedrijven. Hieronder vallen 46 van de top 50 van Fortune 500-organisaties en twaalf van de twintig meest bezochte websites in Amerika. Kijk voor meer informatie op www.compuware.com.
Contact
Aleksandra Andjelic
Eigen_Zinnig PR & Communicatie
06-24 24 56 79
[email protected]