(Persbericht) Nederhorst den Berg, 14 oktober 2010 Tien jaar na de start van 123inkt.nl heeft de webwinkel wederom een mijlpaal bereikt: de 500.000e klant. Om dit te vieren heeft deze klant een speciaal ontworpen taart ontvangen.
Directeur Gerben Kreuning: à¢â‚¬Å“In tegenstelling tot wat veel andere bedrijven doen willen wij dit succes met al onze klanten vieren en niet alleen met de 500.000e klant. Wij hebben het succes immers te danken aan alle klanten. De komende weken zullen wij ons klantenbestand op gepaste wijze bedanken voor het vertrouwen in 123inkt.nl.à¢â‚¬
Het behalen van de 500.000e klant was niet het eerste succes dat 123inkt.nl dit jaar heeft geboekt. Eind maart werd de webwinkel tijdens de Nationale Thuiswinkel Awards voor de derde keer op rij uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie Hard- & Software en werd het door het Nederlandse publiek verkozen tot Beste Webwinkel van heel Nederland gevolgd door Bol.com op de tweede plaats. Eind september kwam het volgende hoogtepunt in de vorm van een 54e plaats in de Twinkle100: de top 100 grootste webwinkels van Nederland. Wederom een bevestiging dat 123inkt.nl niet alleen marktleider is binnen haar branche, maar ook een serieuze speler is binnen de gehele Nederlandse webwinkel markt.
De afgelopen twee jaar is het klantenbestand van 123inkt.nl verdubbeld. Een gemotiveerd team van bijna 50 medewerkers, efficiënte systemen en betrouwbare logistieke partners als TNT Post en Kiala hebben dit mede mogelijk gemaakt. Met het onlangs uitgebreide magazijn van 5000m2 en nieuwe kantoorruimtes ziet 123inkt.nl mogelijkheden deze groei de komende jaren te kunnen continueren en de positie van marktleider op het gebied van online verkoop van printersupplies verder te kunnen verstevigen.