William Bakker (Internet Marketeer Olympische Spelen Vancouver) trapt af:
HSMAI Love @ First Site programma bekend
Beroepsvereniging HSMAI maakt vandaag het programma bekend van haar ´Love @ First Site‘˜ congres dat zij, i.s.m. Hands-On Advies, op donderdag 20 mei a.s. brengt in NH Leeuwenhorst te Noordwijkerhout. Het programma is samengesteld op basis van de uitkomsten van de leden-enquàªte, waarin de leden gevraagd werd die thema‘˜s te benoemen die hen op dit moment het meeste bezighouden.
Social Media was het onderwerp dat door de sales, marketing & communicatie professionals het meest genoemd werd. Overigens op de voet gevolgd door onderwerpen als Search Engine Opitmization (SEO), Google Analytics and Affiliate Marketing. Aan de hand van deze thema‘˜s is het programma ingevuld en naar passende sprekers gezocht.
Keynotes: William Bakker & Paul Blok
Als opening keynote spreker is William Bakker uitgenodigd, Director eBusiness van de toerisme organisatie voor Britisch Columbia en het brein achter de internet marketing strategieën voor de Olympische Spelen in Vancouver. à¢â‚¬Å“Citymarketing, hotels, restaurants, evenementen, entertainment en transport: vrijwel alle bij de HSMAI vertegenwoordigde sectoren komen in beeld bij de Olympische Spelen. Daarom zijn we bijzonder content met deze ´branchebreed georiënteerde‘˜ openingscase voor dit congresà¢â‚¬, aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland. Paul Blok (in het verleden o.a. betrokken bij de AH.nl, de nieuwe HEMA.nl en online communicatie van ANWB) is als inleidend keynote spreker gevraagd voor het Social Media gedeelte van het programma. Hij brengt de aanwezigen die middag zowel een praktische ´routekaart‘˜ als valkuilen m.b.t. Social Media.
Overige sprekers:
In navolging op de beide keynotes gaan een serie experts dieper in op specifieke onderwerpen. Het betreft: MediaFlex over Google Analytics, Janneke Nijenhuis (Hands On Advies) over Search Engine Optimization, Joris Goossens (Conversive) over Affiliate Marketing, Cor Hospes (Auteur, journalist & Mediatrainer) over de Social Media succesfactoren en Berber Hoekstra (BuzzCapture) over communicatie & reputatiemanagement online.
Meer info:
Het ´Love @ First Site‘˜ congres is toegankelijk voor zowel HSMAI leden als introducà©s. Voor meer informatie en/ of inschrijven, zie www.hsmai.nl
HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheidindustrie. Meer informatie: www.hsmai.nl