Internet is het enige verkoopkanaal dat vandaag de dag nog een stijging laat zien. Logisch: 95% van de Nederlanders zoekt, oriënteert en boekt er inmiddels van alles. Absolute noodzaak dus, dat alle mogelijkheden daar door het bedrijfsleven optimaal worden ingezet. Dat beperkt zich niet tot opname bij de bekende 'boekingsmachines' en 'search-optimalisatie' technieken van de eigen website. Je zoekt immers toch ook nieuwe leads à©n informatie over jouw concurrentie?
"Voor een optimaal resultaat zal men dan ook proactief met de nieuwe mogelijkheden en informatie kanalen aan de slag moeten. Zo heeft bijvoorbeeld LinkedIn met inmiddels wereldwijd 35 miljoen leden in 200 landen waarvan à©à©n miljoen in Nederland een hoge commerciële waarde. Maar voldoet de eigen profielpagina niet aan de eisen, dan hoeft men zich eigenlijk niet eens aan te melden" aldus Hans Poortvliet, managing director HSMAI Nederland.
Op donderdag 19 maart a.s. verzorgt de HSMAI in Congrescentrum Amstelveen een i.s.m. Marco Derksen op veler verzoek een praktische workshop over het gebruik van LinkedIn. Daarnaast beantwoord hij een aantal vooraf ingezonden vragen over het effectief inzetten van digitale marketing.
Programma:
14.30 15.00 uur: Ontvangst
15.00 17.00 uur: Seminar met Marco Derksen
17.00 18.00 uur: Netwerkreceptie
Locatie:
Congrescentrum Amstelveen
Deelname:
HSMAI leden: gratis
Niet HSMAI leden: à¢à¢â‚¬Å¡¬ 95,-
Inschrijven:
Via www.hsmai.nl
HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheidindustrie. Meer informatie: www.hsmai.nl