Na de succesvolle lancering van de nieuwe website van Take it Now op 12 december j.l. is het vanaf 12 januari 2009 mogelijk voor klanten om naast het vertrouwde telefoneren en/of e-mailen nu ook direct te chatten met à©à©n van de medewerkers van Take it Now. Verder is het op de volledig vernieuwde website nog eenvoudiger om producten te zoeken en te vergelijken. Op de Take it Now site zijn nu maar liefst 250.000 uiteenlopende producten te vinden. Ook is het voor klanten veel eenvoudiger geworden om hun order(s) te volgen. Helemaal nieuw is de mogelijkheid om openstaande posten in te zien en het maken van een wensenlijst.
Verruiming openingstijden
Vooralsnog zal de chat optie alleen tijdens kantooruren bereikbaar zijn maar Take it Now heeft ook haar openingsuren uitgebreid en zal thans van 08.00 uur tot 17:30 uur bereikbaar zijn.
Nog meer service
à¢â‚¬à…“De chat mogelijkheid hebben wij geïmplementeerd om de drempel, voor het stellen van eventuele vragen, zo laag mogelijk te maken voor onze klanten, aldus Tom Coehorst directeur van Take it Now. à¢â‚¬à…“Naast de vorige maand, succesvol, geïntroduceerde productvideo´s is ook dit is weer een feature die wij toepassen in onze webwinkel om onze klanten zo veel, en zo snel mogelijk van dienst te zijn.
Over Take it Now
Take it Now is opgericht in 1998 en daarmee de oudste Nederlandse ICT e-tailer. Met meer dan 70.000 kopende klanten en gemiddeld 100.000 orders op jaarbasis zijn sporen ruimschoots verdiend. In samenwerking met de grootste, internationale leveranciers worden meer dan 100.000 verschillende ICT-producten op de site TakeitNow.nl aangeboden. De klant kan rekenen op een voordelige prijs en goede service, zowel bij de bestelling als bij de levering van het artikel. Take it Now is mede vanwege deze speerpunten uitgegroeid tot een stabiel bedrijf en een leidende marktpartij.