(Persbericht) Metamorfose van restaurant Tulip Inn Leiderdorp
Volledige restyling en nieuwe naam Flavours, Brasserie àƒ la càƒ rte
Leiderdorp, 7 april 2011 - Het toegankelijke restaurant van Tulip Inn Leiderdorp is volledig gerestyled en tot "Flavours" gedoopt, een Brasserie àƒ la càƒ rte. Met frisse groentinten slaat het restaurant een geheel nieuwe weg in. De nieuwe formule biedt nu een moderne aparte Express-bar voor drinks en een lichte bite in combinatie met een full service àƒ la càƒ rte gedeelte.
Gecombineerd concept
In het gecombineerde concept kunnen zowel gasten van het hotel als passanten maximaal gebruik maken van de mogelijkheden tijdens zowel lunch als diner. In het midden van de Brasserie bevindt zich een ruime eigentijdse bar, een centraal afspreekpunt dat ‘˜s avonds dienst doet als gezellige hotelbar. In het àƒ la càƒ rte restaurant worden verschillende menu‘˜s geserveerd en buiten de kaart om zijn herkenbare gerechten verkrijgbaar met producten van het seizoen. In de Express-bar worden alle bestellingen vers bereidt onder toeziend oog van alle gasten.
Eigen gezuiverd water, gratis parkeren en Wi-Fi
Momenteel speelt er binnen de branche een discussie over het aanbieden van kraanwater. Flavours speelt hier op een actuele manier op in door het beschikbare water nog eens viermaal te filteren en zuiveren met als resultaat heerlijk en gezond fris water. Gasten zijn welkom vanaf 07.00 uur ‘˜s ochtends, de keuken sluit om 21.00 uur. Het restaurant beschikt over gratis parkeerplaatsen en zoals in alle Golden Tulip Hotels kosteloos gebruik van Wi-Fi.
Tulip Inn Leiderdorp
Het hotel ligt centraal aan de A4. Het hotel beschikt over 60 kamers en zes vergaderzalen. Ook het hotelgedeelte is onlangs volledig gerenoveerd.
Over Louvre Hotels & Golden Tulip
Met meer dan 1.000 hotels in 42 landen is Louvre Hotels de op een na grootste Europese en wereldwijd de 8ste hotelketen. De keten is eigendom van Starwood Capital Group.
Golden Tulip, onderdeel van Louvre Hotels, heeft bijna 50 jaar ervaring als franchiseonderneming en heeft hotels in het midden-, hoog-, en luxe segment. De groep omvat meer dan 200 hotels en een totaal van 27.000 kamers. De merken Tulip Inn (drie sterren), Golden Tulip (vier sterren) en Royal Tulip (vijf sterren), bieden in Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië, het Pacifisch gebied en Amerika een internationale standaard aan service en faciliteiten met een persoonlijke touch.
Louvre Hotels voert naast Golden Tulip de merken Premiere Classe, Campanile, Kyriad en Kyriad Prestige. Louvre Hotels is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (55 hotels), Campanile (21 hotels) en Premiere Classe (2 hotels).
Zie voor meer informatie: www.goldentulip.com of www.louvre-hotels.com