(Persbericht) Nieuwe corporate identity
Na overname door de Eyeti Groep, voorjaar 2010, heeft BuyOnline een aantal belangrijke beslissingen genomen met als doel het bedrijf nog duidelijker te positioneren.

IT-inkoop is van strategisch belang voor organisaties en bedrijven. Gericht op het nemen van de juiste beslissingen hebben de BuyOnline accountmanagers veelvuldig persoonlijk contact op locatie om zo maatwerk voor de klant te realiseren. BuyOnline denkt actief en constructief mee aan oplossingen die nu, maar vooral ook later, voordelen opleveren. Een hoge mate van deskundigheid wordt gecombineerd met bestelgemak via de website (www.buyonline.nl). Met deze aanpak is BuyOnline duidelijk onderscheidend in de markt van IT-producten. Dit onderscheidende karakter heeft nu beter vorm gekregen door restyling van de huisstijl, een nieuwe logo en door de introductie van de pay-off: wij denken & doen IT. General manager Laurent van der Palm hierover: à¢â‚¬Å“De afgelopen jaren hebben we een enorme kwaliteitsslag gemaakt richting onze klanten. Door letterlijk heel dicht bij de klant te staan, weten we kwaliteit in zowel advies, service en bestelgemak te realiseren. Dat we ons daarin onderscheiden en dat we toegevoegde waarde hebben, dat gaan we nu nog beter en duidelijker vertellen.à¢â‚¬

Nieuwe locatie
Aanvullend op de huisstijlwijziging volgde de verhuizing naar een nieuwe locatie in Amsterdam. Het oude onderkomen aan de Kuiperbergweg 33 werd begin augustus verruild voor een nieuw kantoor aan de Haaksbergweg 17. Dit nieuwe kantoor sluit aan en helpt bij het realiseren van de doelen en ambities die BuyOnline nastreeft.

BuyOnline: wij denken & doen IT
BuyOnline, gevestigd in Amsterdam, is een toegewijde en toonaangevende leverancier van IT-producten voor de grootzakelijke markt en (semi)overheden. BuyOnline weet kennis van zaken te combineren met uitstekende service en een persoonlijke aanpak. Deskundige en ervaren specialisten staan aan de basis van de BuyOnline-werkwijze. BuyOnline is ervan overtuigd dat persoonlijk contact op locatie bijdraagt aan de totstandkoming van de beste oplossingen.

´Wij denken & doen IT‘˜ drukt duidelijk uit waar BuyOnline voor staat. BuyOnline denkt actief en constructief mee aan oplossingen die nu, maar vooral ook later, voordelen opleveren. Vervolgens wordt maatwerk geboden in het totale traject, van advies, leveringen, garanties en service.

Op de website www.buyonline.nl treft u meer informatie over het bedrijf en de mogelijkheden. Ook kunt u hier de bedrijfsbrochure opvragen met daarin meer informatie over onze manier van denken & doen.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular