Van As Drukwerk, exclusief distributeur van Static Paper (statisch papier) in Nederland, heeft onlangs Albert Heijn als nieuwe opdrachtgever kunnen verwelkomen. Albert Heijn ziet vooral toepassingen als raamsticker in het verschiet voor het innovatieve papier. De eerste raamstickers op Static Paper hangen inmiddels in 600 filialen.
Met de aanwezigheid op de vakbeurzen Marcom en Promz heeft Van As Drukwerk al veel nieuwe relaties weten te interesseren voor Static Paper. Het papier is afkomstig uit de Verenigde Staten. Door de statische lading blijft Static Paper plakken op alle nagenoeg gladde oppervlakken, zoals ramen, deuren en wanden. De statische werking blijft drie tot zes maanden lang van kracht. Belangrijk voordeel is de eenvoudige toepassing: het papier hecht zich direct vast en bij verwijdering blijft geen lijmlaag achter.
"Albert Heijn was met name geïnteresseerd in de toepassing als statische raamstreamer. De voordelen van Static Paper zijn dat het papier heel gemakkelijk aan te brengen is en daarna net zo makkelijk weer is te verwijderen. De streamer trekt zich vanzelf vast. Hierdoor ontstaan er geen bubbeltjes en blijft de werking tot zes maanden in tact", legt accountmanager Rinske van As van Static Paper uit.
Recent introduceerde Van As Drukwerk nóg een innovatie: Static Paper Digital, dat het mogelijk maakt om Static Paper in te zetten bij zeer kleine oplagen.
Redactie: als u meer wilt weten over dit persbericht, kunt u contact opnemen met Rinske van As, accountmanager van Van As Drukwerk, tel. 0186 - 617722