De Randstad TV commercial ´Kies voor een ploeg die je verder brengt´ (in combinatie met de Olympische Spelen) krijgt de primeur, want deze heeft Randstad voor de kijkers van UPC Digitale TV geheel interactief gemaakt. Tijdens deze i-Ad verschijnt er een teasende banner op het scherm. Men kan met de afstandsbediening op de rode knop klikken, waarna de banner verandert in een invulformulier waarin men naam, emailadres, telefoonnummer en postcode kan invullen. Ondertussen draait de TV commercial door.
Via de postcode worden de gegevens van de kijker gekoppeld aan een intercedent in zijn buurt, die vervolgens contact opneemt met de interactieve TV kijker om bijzondere banen in zijn buurt te bespreken.
Isabelle van Kerkwijk, Internet Marketeer bij Randstad Nederland: ´We zijn erg benieuwd naar de resultaten van deze i-ad. Zal het meer inschrijvingen en werkenden opleveren? Als dit succesvol wordt, gaan we zeker kijken hoe we dit bij volgende campagnes kunnen inzetten´.
Deze i-ad wordt 4 t/m 24 augustus uitgezonden op UPC Digitale TV.
Paul van Asten: Mediamanager Randstad
Isabelle van Kerkwijk: Internet Marketeer Randstad