NIEUWSBERICHT
Simyo helpt gestrande UPC klanten
Amsterdam, 28 mei 2009 Prepaid prijsvechter Simyo heeft een gratis 0800-nummer beschikbaar gesteld en haar Klantenservice uitgebreid in reactie op het aangekondigde einde van provider UPC Mobile. Sinds UPC onlangs aankondigde haar mobiele activiteiten per 1 juli te zullen staken, stappen klanten veelvuldig over naar Simyo. Het aantal aanvragen voor nummerbehoud is dusdanig gestegen, dat Simyo de aanvraagprocedure heeft versimpeld en een telefonische Overstaplijn heeft geopend om alle nieuwe klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Alternatief
UPC klanten is aangeboden over te stappen naar T-Mobile. Echter, het tarief van à¢à¢â‚¬Å¡¬ 0,24 per minuut (PrePaid 24/7) betekent veelal een forse stijging van de belkosten. Met een tarief van à¢à¢â‚¬Å¡¬ 0,10 per minuut, op het netwerk van KPN, lijkt Simyo nu het populaire alternatief te zijn.
Nummerbehoud
Omdat het aanvragen van nummerbehoud vaak als ingewikkeld wordt ervaren, heeft Simyo de procedure vereenvoudigd. à¢â‚¬à…“UPC Mobile klanten moeten và³à³r 15 juni aangeven naar welke provider ze overstappen, anders vervalt het mobiele nummer. Wij doen er alles aan om te voorkomen dat nieuwe klanten hun nummer kwijtraken. Wat ons betreft belt iedereen per 1 juli nog steeds met het eigen nummer, aldus Simyo.
De UPC klanten kunnen terecht op www.simyo.nl of telefonisch via de Overstaplijn. Deze is voorlopig bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:30 via 0800-0232300.