(Persbericht) Nederlands eerste IT e-tailer Take it Now heeft in 2010 haar groeiende lijn voor het derde jaar in rij kunnen doorzetten en zag haar omzet stijgen met 60%. Het aantal kopende klanten steeg met 44% en de gemiddelde orderwaarde met 30%.
Prosumer belangrijke doelgroep.
à¢â‚¬Å“In 2011 zullen wij ons nadrukkelijker gaan focussen op de à¢â‚¬Å“prosumerà¢â‚¬ doelgroepà¢â‚¬ aldus Serge Winsser commercieel manager van Take it Now. à¢â‚¬Å“Dit zal onder andere tot uiting komen in ons assortiment maar ook door aanpassingen aan de à¢â‚¬Å“look and feelà¢â‚¬ van onze website. Deze aanpassingen zijn mede tot stand komen naar aanleiding van de resultaten van ons recent gehouden klanttevredenheidsonderzoek. Uiteraard zullen wij onze medewerkers hiervoor de juiste trainingen en opleidingen laten volgen wat direct ook tot intensivering van onze fabrikantrelaties zal leidenà¢â‚¬
Take it Now is als eerste en oudste IT webwinkel in Nederland constant bezig haar serviceniveau op het hoogste level te houden. Daarbij zijn gemakkelijk, voordelig en betrouwbaar de steekwoorden.
Over Take it Now.
Take it Now is opgericht in 1998 en daarmee de oudste Nederlandse IT e-tailer. In samenwerking met de grootste, internationale leveranciers worden meer dan 400.000 verschillende ICT-producten op de site TakeitNow.nl aangeboden. De klant kan rekenen op een voordelige prijs en goede service, zowel bij de bestelling als bij de levering van het artikel. Take it Now is mede vanwege deze speerpunten uitgegroeid tot een stabiel bedrijf en een leidende marktpartij.