(Persbericht) Winkelconcept Top Merk Schoenen (TMS) en Kega gaan de samenwerking aan om haar communicatiestrategie te ontwikkelen en implementeren voor 2011. Kega zal naast de strategie ook de uitwerking naar offline en online communicatie verzorgen.
Uitbreiden vestigingen
Retailbureau Kega zal TMS helpen met de strategie en positionering. Tevens zal Kega een rol vervullen in de ontwikkeling en uitwerking van campagnes voor het vergroten van de naamsbekendheid van TMS. Het eerste resultaat van de samenwerking is de Sprintprijzenactie. Kega heeft hiervoor de folder en het POS materiaal ontwikkeld. Vorige maand is de tweede actie afgerond; Extreem Lage Prijzenactie, waarvoor ook de folder en het POS materiaal door Kega werd ontwikkeld. Ook heeft de schoenenketen aan Kega gevraagd om de ontwikkeling van de nieuwe website voor haar rekening te nemen. TMS heeft voor Kega gekozen vanwege haar bewezen resultaten als actiemarketing bureau en succesvolle ervaringen bij trajecten met andere formules binnen het concern.
Over Topmerk Schoenen
TMS is een verrassend nieuw winkelconcept met altijd voordeel op de bekende merken. TMS opende in 2002 de eerste vestiging. Bij TMS vind je alle bekende topmerken van Ecco, Esprit, Clarks, Gaastra, Pikolinos, Helioform tot Timberland en Gabor.
Kega, dà© specialist in retail
Kega is hà©t retailbureau van Nederland. Kega ontwikkelt krachtige, effectieve 360ºretailconcepten voor de (online) winkelvloer. Met als basisretailcommunicatie, actiemarketing en e-commerce bundelt Kega alle communicatiebehoeften van retailers onder à©à©n dak. Klanten van Kega zijn onder meer Decorette, Primera, Wibra, Score, Oil & Vinegar en Expert.
_________________________________________________________________
Contactinformatie
Neem voor meer informatie contact op met:
TalithaDhondai E: [email protected] T: 0252 750 275
Zie ook www.kega.nl
of
Daan Coret E: [email protected]