Kredietcrisis ten spijt, de behoefte aan recreatieve uitjes in de publieke-, collectieve- en particuliere sector blijft onverminderd groot. Deze conclusie trekt UITJES IN HOLLAND uit haar resultaten over 2009: een verdrievoudiging van het aantal boekingen ten opzichte van het voorgaande jaar.
Kwalitatief goede uitjes tegen een prettige prijs en met een snelle, heldere service zonder poespas. Ook in economisch mindere tijden blijft de UITJES IN HOLLAND-formule rechtovereind à©n populair bij een breed publiek. Met spin-offs in Arnhem, Deventer, Apeldoorn, Zutphen en Zwolle en een diversiteit aan arrangementen en recreatieve mogelijkheden beweegt UITJES IN HOLLAND zich als innovatieve speler op het gebied van (bedijfs)uitjes in de regionale markt.
Voor UITJES IN HOLLAND was 2009 een enerverend jaar met een aantal bijzondere hoogtepunten:
à¢â‚¬¢Opdracht eindejaarsgeschenk Alysis Zorggroep
à¢â‚¬¢Publicatie in ANWB Kampioen in samenwerking met Antonie Kamerling
à¢â‚¬¢Opdracht HERO Nederland BV voor 150 picknicks in het kader van de campagne ´De
Wereld van Fruit‘˜
à¢â‚¬¢Publicatie in damesblad Margriet
à¢â‚¬¢Voorwoord in de FUNSHOPGIDS Arnhem 2009
à¢â‚¬¢Start webshop www.uitjesinholland.nl
à¢â‚¬¢Lancering nieuwe huisstijl en logo
à¢â‚¬¢Uitbreiding activiteiten naar Zutphen www.uitjesinzutphen.nl
à¢â‚¬¢Uitbreiding activiteiten naar Zwolle www.uitjesinzwolle.nl
à¢â‚¬¢Verdrievoudiging van het aantal boekingen
Voor 2010 staan er weer een aantal verrassende activiteiten en ontwikkelingen op het programma. Welke dat zijn zal in de loop van het nieuwe jaar duidelijk worden.
Website: http://www.uitjesinarnhem.nl