Oud en Nieuw
Wat is er aan de hand in Nederland? Reclamebureaus en marketing managers van bedrijven houden zich nog steeds angstvallig vast aan de 'oude' media. En dit terwijl internet per dag nieuwe mogelijkheden biedt om op betaalbare en snelle wijze de diverse doelgroepen te bereiken.
Natuurlijk bannering is al aan het vervagen als communicatiemiddel, maar wat dacht u van Viral Marketing, Google Adwords, Fora, Blogs en niet te vergeten Web TV.
Web tv
Ik wilde het eens met u over Web tv hebben. Wat is Web tv eigenlijk? Stel u eens voor uw bedrijf of product op basis van infotainment samengevat in een maandelijks televisieprogramma op uw eigen website en dat van partijen waar u mee samenwerkt. Denk hierbij bijvoorbeeld eens aan een eigen Talkshow, Lifestyleprogramma of zelfs een programma voor op uw intranet voor het personeel.
U stuurt een mail naar al uw klanten en prospects en verwijst hen naar de landing page waarop uw programma-aflevering staat. Zo informeert u hen iedere maand over alles waar u van denkt dat het nieuwswaarde heeft. Maar ook aanbiedingen, acties, presentaties, beurzen enz.
Uiteraard moet het programma leuk en informatief zijn.
De moeite waard van het overdenken. Vindt u ook niet!
Maurice Hirschhaut
http://www.interned1.tv
Website: http://www.interned1.tv