Inmiddels heeft vrijwel iedere onderneming een website met daarop informatie voor potentiële relaties. Uiteraard is het verstandig om via het internet nieuwe relaties te bereiken en te informeren over de onderneming.

Methodus Internet heeft onderzocht dat bedrijven de website vaak beperkt houden tot het verstrekken van informatie aan (potentiële) relaties. Door te focussen op nieuwe relaties wordt de marketingkracht van een onderneming niet helemaal juist verdeeld vindt Stefan Methorst van Methodus Internet.

à¢â‚¬Å“Het aantrekken van nieuwe relaties is een proces van vertrouwen wat, afhankelijk van het bedrijf en de doelgroep, soms enkele maanden kan durenà¢â‚¬. Elke nieuwe relatie van een onderneming is dus een investering en uiteraard moeten deze investeringen goed bewaakt blijven.

Methodus Internet ontwikkelt websites met een eenvoudig, maar uitgebreid Content Management Systeem. Deze beheermodule geeft ondernemingen de mogelijkheid om de website actueel te houden en verhoogt het aantal herhalingsbezoeken van uw huidige klanten.

à¢â‚¬Å“Laat klanten met elkaar communiceren en ervaringen uitwisselenà¢â‚¬ zegt Stefan Methorst, à¢â‚¬Å“de tijd van eenzijdige communicatie is voorbijà¢â‚¬. Door klanten een onderdeel te laten worden van de website kan het marketingbudget verlaagd worden en kan geïnvesteerd worden in een duurzame onderneming.

Bent u ondernemer? Neem uw website eens uitgebreid onder de loep en kijk eens of u net zo veel moeite doet voor uw huidige relaties.

Website: http://www.methodus.nl

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular