(EMEA Persberichten) Gisteravond tijdens de koopavond is het centrum van Breda verrast door een wekkerconcert. Ter hoogte van het winkelcentrum De Barones richting de Grote Markt stonden maar liefst 100 wekkers die allemaal tegelijkertijd af gingen tot grote hilariteit van de passanten. Het bleek een ludieke actie te zijn ter promotie van de website www.slaapindenhaag.nl. Hiermee wil Den Haag mensen wakker schudden en enthousiasmeren voor een weekendbezoek aan de Hofstad. De actie is tevens een knipoog naar de verloren finale van ´Beste Binnenstad 2009/2010‘˜ waar Breda als winnaar uit de bus kwam.
Dat Den Haag meer is dan een stad waar de politiek zetelt is volgens de promotieorganisatie van de stad, Den Haag Marketing, nog onvoldoende bekend. Directeur Anja Overhoff licht de actie toe: à¢â‚¬Å“Het is tijd voor mensen in heel Nederland om te ontdekken wat voor een geweldige stad Den Haag eigenlijk is. En dat à©à©n dag Den Haag simpelweg niet genoeg is, om de stad achter de duinen optimaal te beleven met alle restaurants en terrassen in combinatie met culturele tentoonstellingen, uiteenlopende evenementen en een shopwalhalla in de Haagse binnenstadà¢â‚¬. De website slaapindenhaag.nl heeft het hele jaar door interessante en voordelige arrangementen voor bezoekers in petto.