(Persbericht) Epe, 13 september 2010

Kledingdiscounter Wibra kiest voor Winkelfocus van Kega om een professionaliseringsslag te maken in de communicatie tussen het hoofdkantoor en de winkels. Een belangrijk doel van het nieuwe intranet is het terugdringen van het papierverbruik in de winkels, passend bij modern, duurzaam ondernemen. Het systeem zal worden uitgerold bij de ruim 275 winkels van Wibra in Nederland en België.

Snelle en adequate communicatie met hoofdkantoor
Wibra kiest voor Winkelfocus omdat het tijd en kosten bespaart. Winkelfocus is een 100% retail intranetsysteem dat aansluit op de communicatiebehoefte van de organisatie. Met Winkelfocus is Wibra in staat om onder meer de formulierenstromen van en naar het hoofdkantoor te automatiseren en snel en adequaat te communiceren met behulp van nieuws, memo‘˜s, e-mails en taken. Ook de urenplanning, het bestellen van winkelbenodigdheden en het doorgeven van personele wijzigingen kan met Winkelfocus eenvoudig worden geregeld.

Intranetoplossing specifiek voor de retailbranche
Winkelfocus van Kega is een speciale intranetoplossing, toegespitst op de retailbranche. Winkelfocus is geen traditioneel intranet. Via Winkelfocus is het mogelijk om zowel informatie te delen als taken uit te voeren op het intranet. Dit zorgt voor efficiëntere communicatie tussen hoofdkantoor en winkels. Daarnaast waarborgt het systeem de merkidentiteit van de retailer. Een winkelier kan met behulp van Winkelfocus via à©à©n duidelijk communicatiekanaal onder meer advertenties en posters opmaken, formulieren invullen en het laatste nieuws lezen.

Ingezet door 31 ketens
Winkelfocus is een begrip in retailland. Meer dan dertig winkelketens gebruiken het systeem voor de communicatie tussen hoofdkantoor en de winkels, waaronder Ziengs, Score, Kwantum, Trendhopper, Nettorama, Hans Anders, TUI, Primera en Xenos.

Over Wibra
Wibra is een in 1956 opgericht Nederlands familiebedrijf met 275 vestigingen in Nederland en België, hoofdzakelijk gespecialiseerd in de verkoop van textiel en kleding tegen scherpe prijzen en goede kwaliteit. De winkels zijn door de duidelijke uniforme rood-gele uitstraling goed herkenbar in het straatbeeld.

Kega, dà© specialist in retail
Kega is dà© specialist op het gebied van retail. Voor retailgerichte merken en retailketens ontwikkelt Kega krachtige, effectieve actiemarketingconcepten voor de (online)winkelvloer. Met als basis retailcommunicatie, actiemarketing en e-commerce bundelt Kega alle communicatiebehoeften van retailers onder à©à©n dak.

Contactinformatie
Zie voor meer informatie over Kega en Winkelfocus www.kega.nl en www.winkelfocus.nl .
Of neem contact op met:

Talitha Dhondai
E: [email protected]
T: 0252 750 275

of

Jan Passchier
E: [email protected]
T: 0252 750 275

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular