(Persbericht) Het European Pricing Platform kondigd met grote vreugde de nieuwe winnaar van de ´Best European Pricing Master Thesis Award 2009-2010‘˜ aan. Met zijn thesis à¢â‚¬Å“Barriers to Value Based Pricing Strategies within Irish Small to Medium Sized Enterprises: A Quantitative Survey Analysisà¢â‚¬, overtuigde Eoin Healy Dublin City University Business School onze jury ervan dat hij de meest complete pricing thesis had van de 7 kandidaten die warden geselecteerd uit de applicaties die we hadden ontvangen.

De jury motiveerde hun keuze als volgt: à¢â‚¬Å“Zeer professionele thesis met duidelijke stappen in het studie design dat bovendien recht mikt op onze core business. De methoden en doelstellingen zijn goed geformuleerd en de thesis heeft een echte wetenschappelijke methodologie. In het algemeen geeft deze thesis een echte bijdrage van waarde aan het belang van pricing research.à¢â‚¬

Eoin sluit zelf af met een belangrijke conclusie: à¢â‚¬Å“Ik geloof dat Pricing à©à©n van de meest gevreesde en misbegrepen elementen is in de toolbox van een marketer. Enkel door er meer over te leren, zullen we deze angst overwinnen. Dat is waarom ik geloof dat organisaties zoals het ePP heel wat kunnen helpen.à¢â‚¬

Het ePP wenst Eoin alvast veel succes in zijn verdere carrià¨re en we hopen dat we in de toekomst nog iets van hem zullen horen.

Gezien het success van de eerste en tweede editie, kunnen we nu met zekerheid zeggen dat de derde editie van à¢â‚¬Å“European Best Pricing Master Thesis Awardà¢â‚¬ voor het academische jaar 2010/2011 een feit is. Een ervaren jury van pricing experts beslist uiteindelijk wie de winnaar zal zijn en de prijzen krijgt.

The Pricing Thesis Award wordt mogelijk gemaakt door sponsoring! Voor meer informatie over deelnames of sponsoring, ga naar our website.

We bedanken dan ook onze hoofdsponsor voor de editie 2009-2010: KPN TELECOM.

De drijfveer achter de European Best Pricing Master Thesis Award is het belang van de ontwikkeling van kennis over pricing op student level. Op die manier kunnen we een nieuwe generatie van professionals lanceren die hun carrià¨re kunnen starten met een fundamentele basiskennis in het pricing vakgebied.

The European Pricing Platform (ePP) is the first - independent - European platform focused to support pricing decision makers in a wide variety of industries and sectors.

Bekijk ook deze populaire persberichten

Trending

Popular